nuffnang

Friday, July 6, 2012

Otterbox defender

Yeah akhirnya.. sampai gak barang yg ditunggu, casing otterbox defender untuk htc one x yang kononnya tahan impact. Maksudnya kalau jatuh sekalipun mmg takde hal punya. Aku beli nih untuk protection je, mmg lah htc one x nih menggunakan Gorilla Glass, tapi kalau jatuh sure berderai punya. Jadi taknak amik risiko, terkorban lah RM195 untuk casing nih... mahal hokey.. 

Nilah rupa Otterbox Defender Black tuu:




Otterbox defender series nih dicipta untuk org yg gemar adventure. So kalau jatuh dari atas bukit pun takde hal. Tapi aku belum test lagi la kan.. nih semua daripada website dia la gila ke nak test saje2 jatuhkan dari atas bukit. Casing nih mempunyai 3 layer protection dan menyelamatkan talipon daripada hentakan, habuk dan juga calar. Aku pernah dgr member wife aku jatuh samsung note dari paras pinggang. Berderai screen dia kau... gi center RM700 kena charge untuk tukar screen. Aku percaya lepas dari kejadian tu sure dah tak best nak guna handphone tu.. Jadi apa salahnya kalau aku spend skit ye tak?

 

Jadi sekarang aku dah rasa secure kalau guna phone aku nih.. kalau aariz atau aqeef nak main pun dah tak rasa risau. hope casing dan phone nih bley tahan lama.. :)

Untuk pengetahuan korang, Otterbox juga ade mengeluarkan product untuk apple dan kebanyakan android phone. korang bley layari http://www.otterbox.com  untuk maklumat lanjut.. harap maklum

3 comments:

  1. Bagus info ni thanks

    ReplyDelete
  2. How do slot machines work? | Drmcd
    So, when slot machines 익산 출장마사지 are in a large house, your chances of winning are 안동 출장마사지 slim. When you 안산 출장샵 first saw that the game 광명 출장안마 was rigged, you thought you 익산 출장마사지

    ReplyDelete