nuffnang

Friday, August 10, 2012

WCG here I come

Yey, t-shirt free lagi... last sekali aku gi games tournament nih adalah pada 2008 (WGT kat mid valley). Datang untuk amik t-shirt je.. hihi.. sebenarnya aku datang untuk main game tu, yelah kan, manalah tau dapat hadiah pertama rm10k.. siapa mau kasi.. tapi yg tak bestnya aku kena tunggu lama gila untuk main, dari kul 10pagi aku datang sampailah ke petang nama aku tak dipanggil lagi.. fedup trus balik rumah. wakakaka..

Kali nih plak WCG Asia tournament. banyak gak le game yg dia offer (World of Tanks, FIFA12, StarCraft II: Wings of Liberty, Tekken 6, Counter-Strike™ Online dan dota2) Tarikh untuk tag redemption adalah pada 7 September 2012 (Friday), 9.30am. Game yang aku akan main ialah TAKKEN 6 yo!.. lama dah tak main game nih... dah dekat setahun.. Mmg dah lemau lah kan, skill pun banyak yg dah lupa. eh.. ade skill ke masa main tu? slalu aku hentam je.. wakakakaka...


Hope kali nih dapat t-shirt lagi.. kalau dapat bley lah tunjuk kat kawan2.. hahahahhaha..


Kepada gamers kat luar sana tu, silalah register dan MC pada hari itu.. kalau menang nih mmg berbaloi, tak silap aku pemenang akan dapat mewakili malaysia untuk WCG world tournament.. walaweh.. kalau lah dapat nih mmg power gila lah kan.. so korang bleylah register kat link nih http://my.wcg.com/register

No comments:

Post a Comment