nuffnang

Friday, August 10, 2012

Komputer yang paling best dah sampai kat malaysia!

Mesti korang tertanya-tanya kan? apakah komputer yg paling best tu... mungkin pada korang tak best, tapi pada aku, inilah komputer yg aku idamkan selama ini.. aku dah tunggu selama 4 tahun untuk benda nih launch. Dan akhirnya, samsung berjaya membawanya ke reality, cuma yg tak bestnya adalah boleh koyak rabak poket weh.. mahal gilleeerrrrr...

Komputer yang aku maksudkan adalah Samsung SUR40 with Microsoft PixelSense. Haaaaaa... mmg korang tak tau punya apa jenis komputer nih dan Microsoft PixelSense.. slalu dengar microsoft windows xp, windows 7 ataupun windows vista.. kali nih adalah pixelsense... apo ko bondo tu jang? ini adalah komputer yang macam meja tu... alah.. aku ade update dalam post aku yg lama2. huh! tak tau gak? microsoft surface? korang tau? haaa.. nih lah dia microsoft surface untuk samsung SUR40.

Amacam? macam best je kan tv yg bley jadi meja nih kan? so kepada korang2 yg ade duit terlebih2 dan tak tau nak buat apa tu bolehlah beli meja komputer nih.. harga mmg rabak lah.. RM 41,999 ade bran? tv/computer nih pada aku mmg paling best, kalau harganya setakat RM10k maybe aku bley consider untuk beli benda nih...

Kat bawah nih adalah spec dia:
- Integrated computing platform that combines a 40-inch Full HD (1920x1080) LED backlit LCD panel that is protected by a Gorilla Glass together with PC hardware and Microsoft PixelSense technology.
- The Samsung SUR40 is also equipped with Gigabit, Wi-Fi and Bluetooth connectivity as well as HDMI, audio and optical output.

Cer layan youtube kat bawah nih dulu barulah terasa bahangnya:


1 comment: