nuffnang

Monday, June 25, 2012

urutoraman giro @ paradigm mall

Yey! Kami sekeluarga dapat bertemu dengan ultraman di paradigm mall. Macam mimpi aje.. untuk pengetahuan korang, aku ni mmg peminat ultraman dari kecik tapi minat tu dah hilang time aku masuk asrama.. yelah kan asrama mana ade tv nk tgk ultraman. Terima kasih kepada anakanda ku ni beliau telah mengembalikan norstalgia ultraman kepada kami sekeluarga. Semua nama ultraman dia hafal dan semua cara fire ultraman dia tahu... Aku agak kagum sebab umur dia baru 3tahun.. time aku 3tahun dulu mana tahu apa2 pun.

Kitaorg paling enjoy time live show dia. Ultraman tu lawan reksasa atas pentas. Mmg real gila woo..

Yang aku perasan, speedy video mmg ade buat aktivity macam ni setiap tahun. Tak silap, tahun lepas kat sg.wang plaza. So tahun depan aku harap ade lagi event macam ni. Kepada peminat urutoraman di luar sana. Mari kita tunggu bersama2.. sila layan sedutan video yg aku dapat amik. Lengoh woo tangan pegang tepon..

ultraman zero lawan belial

"tolong saya aariz" berkata mebius, tetapi aariz buat tak tau je sebab aariz belum boleh bertukar

kami sekeluarga bergambar bersama ultraman mebius dan ray

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment