nuffnang

Thursday, January 22, 2009

Spiderman web of shadow (xbox360) Red - Complete

yeah aku berjaya akhirnya abiskan kedua2 story mode dalam spiderman nih. Black spiderman endingnya spiderman yg conqure new york dgn simbiosnya. tapi tetap bunuh si venom tu.. mmg selfish gila lah.. abis semua org kat new york tu jadi alien.. haha.. tapi aku suka dia nya fighting skill lebih senang dari spiderman red... last sekali polis kat new york tu upah wolverine alien untuk bunuh black spiderman...
















spiderman red pulak misi dia asik selamatkan org aje.. dan jgn sesekali guna black suit. baru lah bleh dapat ending red spiderman. macam biasalah hero baik nih tak best sangat.. tak banyak skill yg bleh buat mass effect. tapi aku tetap abiskan.. ending dia, spiderman duduk kat atas bangunan tgg problem kat new york.

apapun aku dah abis dua2 story line dia dan aku bleh bagi 9/10.. kepada penggemar game aku cadangken korang main game nih.. mesti tak nyesal punya..

No comments:

Post a Comment