nuffnang

Wednesday, February 11, 2009

UTM lagi...

huhu.. sedeh lah plak kena gi JB nih lagi.. tapi apa nak buat dah keje aku macam nih.. so nak taknak kenalah jugak aku gagahkan... kesian kat wife aku yg kena tinggal kat rumah sorang2, risau gak nih... aku tawakal kat allah semoga dia memberikan perlindungan kepada isteri yg ku sayangi.. amin..

kalau boleh mmg nak abiskan cepat keje kat UTM nih, tapi nak buat camne.. hari pertama aje dah ade problem, kengkadang tu aku pelik kat SUN nih.. kenapalah hantar server yg rosak ke site? kan ke dah menyusahkan kitaorang.. cubalah proactive skit check dulu server tu sebelum shipment.. so nampaknya mmg hari jumaatlah baru aku bleh balik nih.. adoi..

aku kagum dan berterima kasih dgn isteri aku yang faham dengan keje aku yg tak best nih.. semoga tuhan membalas segala jasamu.. dan percayalah sayang, aku cinta padamu

2 comments: